کاش میشد ؛آدمی ، گاهی ... فقط گاهی ...به اندازه نیاز بمیرد ، بعد بلند شود !
خاک هایش را بتکاند !اگر دلش خواست برگردد به زندگی !دلش نخواست بخوابد تا ابد ...
#خسرو_شکیبایی
ما را در سایت حال بد! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: سه شنبه 21 خرداد 1398 ساعت: 16:32